Boots

Nu har mina boots kommit!
Fick båda paren igår, gick mycket snabbare än vad jag hoppats på så jag är nöjd.

Ett par är Easyboot Epics och ett par är av den äldre modellen Old Macs båda paren var jättefina!
Den ena easybooten var vajern trasig på så den ska bytas, lätt gjort tänkte jag men det var lite klurigare än jag trott.. ska nog lyckas när jag får ordentliga verktyg av papsen dock :)

Har köpt ilägg till Old Macs då de kommer bli lite för stora på bredden till att börja med.
Hovis kommer ju imorgon så jag hoppas att de passar bra när han är klar!


Kommentarer
Postat av: anna

sv: jo det var kul att så himla många hade bloggar :D

jo nu har hon äntligen fått på sig skor! så for ut och red idag :)

2010-08-19 @ 18:35:34
URL: http://elmusrubertus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Ida!

Viken fin blogg! Gillar headern skulle vilja ha en sån med personliga bilder med =) Men vet ej hur man gör...

Fina bilder var det ivf!



Kram Jenny

2010-08-19 @ 19:18:32
URL: http://gesagirl.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack Jenny!

Blev så inspirerad av alla andras bloggar att jag ville skaffa en jag med :)

Jag gjorde headern i photoshop, lite pillrigt men skoj. Jag kanske kan hjälpa dig om du vill? :) Dock det blir inte mer avancerat än min i så fall för det klarar jag inte :D



Kram

2010-08-19 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0