Förbaskade boots

Hade tänkt ta mig en sväng med Jazz i regnet idag.
Fixade iordning allt och tog på frambootsen. När jag fått på vänster bak boot smällde vajern av när jag skulle spänna den :( Visst, den var sliten och jag har en ny som ligger här hemma och väntar men var den tvungen att gå av nu? *suck*

Jaja, nu har jag i alla fall tagit med booten hem och ska ta tag i att byta vajer och spänne så att vi kan rida en sväng imorgon istället. Jazze fick gå ut i hagen igen med täcke för det kommer ordentliga skurar mellan varven.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad irriterande sådant är! Tur att du hade en extra hemma iallafall :)

2010-08-29 @ 16:19:56
URL: http://rubinnovak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0