Finns så mycket man vill ha..

Schabrak t.ex kan man i mina ögon inte få för många av :P

Ingen aning om passform eller dylikt på några av dessa men fina är dem :)

 

Däremot är inget av dem förutom Grandeur padden aktuellt då jag inte har sadel till dem.

Möjligtvis om jag köper en half pad till den bomlösa så jag kan använda vanliga schabrak med, då måste jag nog dock bli rik först ;)

 

 

Ska slänga i mig en macka nu innan jag ger mig av till stallet.

Blir ingen ridning idag heller *suck* då det är riktig blötsnö idag och Jazzen är inget stort fan av styltor.

Pyssel och gos står på schemat idag! :D


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jenny verkar ha samma filosofi,tror inte hon vågar säga hur många hon har;). Ha det gott!!/Jocke

2010-11-10 @ 16:56:54
Postat av: Ida

Svar till Jocke: Kan tänka mig att Jenny är likadan :) Så lätt att man bara "råkar" köpa för det var "så billigt" ibland ;)

Ha det gott!!

2010-11-11 @ 09:22:43
URL: http://jazzeminprins.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Jäkla skitväder! :( Här har det spöregnat konstant hela dagen! Tur att man har nära till ridhus ;)

2010-11-13 @ 21:00:49
URL: http://jeila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0