Bilder och en liten tur

Tog med kameran till stallet idag för att fota prylarna jag köpte igår.

Fick tagit bild på nästan allt innan batterierna tog slut.. Ida sur.

 

Red en liten sväng runt spåret med. Vågar inte vara någon annanstans än där och i samhället nu när det är älgjakt. Hörde en massa hundar som skällde i skogen runt omkring.

 

Jazze var lugn och fin idag, lite pigg men han höll sig i skinnet :)

Bettet funkade inte så bra som jag hoppats på. Det var en storlek för stort trots allt och en aning för tjockt.

Prinsen ville inte alls ta stöd på det och tuggade mest irriterat på det så som han gör när han inte är helt tillfreds..

 

Istället för att jobba på formen idag då han var så "tjaffsig" så travade och galopperade vi en hel del, kul minsann!

Emellanåt sökte han sig nedåt i traven till och med på detta bett så vi börjar nog allt komma någon vart nu, känns skoj!

Några steg i form var det bästa vi åstadkom idag, helt okej ändå tycker jag :)

 

Efter ridturen fick han på sig en nytvättad grimma och nya täcket som jag köpte förra gången jag var i Ullared. Han blev så stilig så <3

 

Bootsen

Handskarna


Träns och bett




Täcket


Bild från söndagens tur bara för jag tycker den är fin :D



Kommentarer
Postat av: Izza

Snyggt träns! Får nog oxå kika på ett liknande till Prinsessan om jag kommer iväg till Ullared nångång. Gillar när det finns extra ytrynne i nacken.

Kram izza

2010-10-14 @ 12:46:44
Postat av: Ida

Svar till Izza: Visst var det tjusigt :)

Jag gillar nackstycket och nosgrimman!

Finns mycket kul på Gekås :)

Kram

2010-10-14 @ 19:56:47
Postat av: Johanna

Grymt fint träns!! =D



//tidigare rubinnovak.blogg.se

2010-10-15 @ 07:28:59
URL: http://atalantha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0