Dagens planer

Lyder som följer..

 

Ska ta en macka innan jag ger mig av till stallet.

I stallet väntar givetvis mockning, foderfix och annat.. :)

 

Har letat fram min reflexväst och en hjälmreflex som jag tänkte ha idag, känns som att reflexjackan blir lite väl varm än så länge.

 

Älgjakten börjar inte här förrän på måndag men däremot är rådjursjakten igång och eftersom jag tänkte rida stackhultsrundan idag, där större delen av rundan är i skogen vill jag inte riskera att bli misstagen för ett rådjur ;)

 

Funderar på att slänga på prinsen ett ridtäcke med, inte för att dt är kallt utan för alla äckliga älgloppor som envisas med att sitta och äckla sig i pälsen på min stackars Jazz som blir helt hysterisk :(

 

Återkommer med uppdatering framåt kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0