En riktig pärla....

var min prins idag!

 

Han var superlyhörd och verkligen samarbetsvillig idag!

Red spåret runt och första halvan av spåret gick han bättre i form än han någonsin gjort tror jag, utan några problem överhuvudtaget! Jag är så stolt över min lilla skrutt <3

Andra halvan var han lite mer taggad, precis som vanligt så det blev inte så mycket arbete gjort men jag är supernöjd med min prins ändå!

 

Använde hacket idag och i vanliga fall brukar han mest bara lulla på men idag jobbade han så bra så!

Travade en bit och galopperade backen upp, kul sa Jazzen :)

Red backen ner till vägen och upp igen innan vi gick hem till stallet igen.

 

Tror faktiskt att gårdagens vila gjorde honom gott.. Innan det hade han gått 6 dagar i rad, inte hårt utan som vanligt men lite vila verkar ha varit behövligt i alla fall.

 

 

Just det.. köpte "stenar" på tradera med som jag tänkte blinga ett pannband med.

Blev faktiskt riktigt fint! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0