En sväng genom samhället

Igår när jag kom till stallet var hästarna helt sjövilda i hagen..

De rusade omkring som två tokar och sprang så jag var rädd att min klant till häst skulle bryta benen av sig.

Skitkul hade de i alla fall och Jazze sparkade bakut , stegrade och galopperade runt som aldrig förr :P

Tur att han inte uppför sig så när jag rider ;)

 

Tog en sväng med S och Lavendel.

Jazz är sitt gamla vanliga jag igen, pigg och glad så jag fick göra halt emellanåt och vänta in ponnyfröken.

Kul med sällskap tyckte de båda två och vi red spåret ner till Målevi. Fortsatte genom samhället där prinsen var hur lugn och cool som helst. Travade bort till kalhygget och tog en galopp i backen med bommen, det var roligt!

 

Även igår gick han kanon i form stundtals och lyssnade bra i allmänhet trots att han var taggad till tusen, duktiga Jazze :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0