Gör ett litet undantag

Egentligen är ju bloggen till för prinsen men vill bara lägga in lite bilder på min duktiga lillebror :D

Han spelade med sitt band Malsrud på festivalen Stay Awake igår!
Det gick skitbra och var kanonkul att se dem live igen!

Genren är deathcore och är aningen hårdare än de övriga band som spelade på festivalen.
De som var där och inte visste hur Malsrud lät fick nog en smärre chock när grabbarna drog igång :D

Det var premiär för nya bandet, med nya sångaren de haft sedan i vintras.
Sist de spelade hette de Prospect Isolation och var med i rock karusellen, en talangjakt.
Fredrik, min bror, spelar även i TKC, The Kennedy Curse vilket även trumisen och sångaren i Malsrud gör.

Malsrud består i alla fall av:
Fidde (Fredrik) - gitarr
Qvarre (Andreas) - sång
Andersson (Johan) - gitarr
Eriksson (Johan) - Bas
Gandhi (Andreas) - Trummor

Lite bilder från lillebrors olika spelningar..

Rockkarusellen 2009

Lillebror då sångare

 

Stay Awake igår

 



Kommentarer
Postat av: Liza

Tack för kommentaren om bilderna =)



Det här är min nya bloggadress from nu.



mvh, Liza o Olivia hihi

2010-09-05 @ 22:57:42
URL: http://sukkerpunch.bloggplatsen.se
Postat av: Liza

Nej va hemskt tråkigt =( Menar.. bilder är ju oersättliga =/ Verkligen ledsen för din skull!



Skickar en kram!

2010-09-05 @ 23:10:49
URL: http://sukkerpunch.bloggplatsen.se
Postat av: Liza

sv: Lila är riktigt läckert =) Funderar på att skaffa lila grejer till Olivia ;) Tror hon hade passat bra i det hihi



Lillen har varit hemma med mig då jag slutade jobba.

Men nu har vi bestämt att han ska få börja igen =)

Han har längtat en hel del sista tiden eftersom

kompisarna är borta på dagarna.



2010-09-05 @ 23:27:41
URL: http://sukkerpunch.bloggplatsen.se
Postat av: liza

förresten.. är de okej om jag sparar din blogg under mina länkar? =)

2010-09-05 @ 23:37:52
URL: http://sukkerpunch.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0