Höhämtning och fotografering :P

Hade planer på att ta en promenix med prinsen idag och fota lite.

Märkte dock att höet nästan var slut så det fick bli att ringa mamma och be henne hjälpa mig hämta mer.

Min höleverantör har inte hunnit pressa än så vi fick åka och fylla ikeakassar så gott det gick.

Lyckades få med oss 32 kg hem i bilen i alla fall, tycker jag var bra gjort :P

 

Mamma kom ju upp till stallet som sagt och vi fotade lite i hagen :)

 

Mamma och Jazz

Jag och Jazz




Min sötnöt <3


Kommentarer
Postat av: Kicki

Va roligt att ha en mamma som vågar peta på hästar. Min är livrädd för dom hon. Är dom i boxen vågar hon klappa typ men hon skulle aldrig våga gå in i hagen som dom mamma gjort :)

2010-09-22 @ 15:42:25
URL: http://kvasthilda.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0