Inte riktigt enligt planerna

Regnet har öst ner här i Borås på eftermiddagen så mina planer på tömkörning får vänta.

Orkar inte ge mig ut i regnet i onödan när jag är så pass kass som jag är så Jazze fick vila idag.

 

Var en sväng på EKO innan stallet. Skulle kika på ett nytt fleecetäcke och hittade ett fint rutigt i prinsens storlek i en fyndlåda.

79:- skulle det kosta, hur bra som helst tänkte jag!

Plockade till mig en burk Biotin också och när jag kom fram till kassan skulle jag betala 359:-.

Jag påpekade att täcket skulle kosta 79:- men gubben i kassan sa att det måste hamnat fel och skulle kosta 259:- som det stod på lappen. Visst är 259:- inte mycket men jag blir lite irriterad när det låg 2 likadana täcken som jag köpte bland fyndvarorna och ändå är de inte nedsatta..

Jaja, jag köpte täcket i alla fall för Jazz behövde ett nytt.

 

När jag kom till stallet öste regnet ner, mockade fort och tog sedan in både Jazz och Lavendel.

Nöjda över att komma in och slippa regnet :)

Pysslade med Jazz ett tag även fast det inte blev något motionerat idag. Mysigt det med! <3

 

Täcket

Saltsten är gott efter maten :)


Kommentarer
Postat av: eva-lena

Vad fin han blev!!! Härliga färger på en härlig prins!!!!

2010-09-21 @ 12:03:09
Postat av: Ida

Tack!

Visst blev han tjusig? :)

Täcket var mycket finare på Jazz än i butiken! :D

2010-09-21 @ 12:05:36
URL: http://jazzeminprins.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Kul med nya täcken =) Älskar fleecetäcken dom är så gosiga. Irriterande med felmärkning på priset bara.

Tack för kommentaren på min film, det värmer =) alltid kul att få positiv respons på vad vi gör. Och ja jag känner verkligen att vi är ett team nu och att vi utvecklas hela tiden, är så glad för min sessa!!

Vad blank och fin Jazz är föressten, jättefin!



Kram Jenny

2010-09-23 @ 10:13:28
URL: http://gesagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0