Massa pluggande och vila för Jazz

Igår fick Jazz som planerat vila..
Tror han kan behöva en dag att bara vara så jag tog inte ens in honom i stallet.
Penslade hovarna utanför hagen och jag måste säga att han blev lite snopen när han märkte att vi inte skulle ut och rida.

Stod och tittade efter mig en stund och verkade tycka "kom och hämta mig då matte".

Hoppas att en liten vilodag har gjort honom gott och att det går bättre för oss idag.
Har en massa plugg att göra då jag har slutprov i Textkommunikation imorgon men ska minsann klämma in en liten ridtur ändå, det måste man göra! :)

Ska skritta spåret idag har jag tänkt, så får vi se hur herrn vill sköta sig idag ;) Säkert bra som alltid!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer säkert att gå bra idag! Tror bara att dom blir lite konstiga nu när dom fäller. Gesa känns ju inte heller 100% nu, segare och lite tjabbig. Men det går över. Och jag tror inte du kräver för mkt av honom, du går ju så mjukt och fint fram med honom =) Du gör helt rätt Ida! Man måste öka kraven lite ibland om man vill komma framåt ju. Så keep up the good work!!



Kramar Jenny

2010-09-09 @ 09:32:00
URL: http://gesagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0