Sadel

La ut min sadel på annons förra veckan. Fick en del svar av folk som var "mycket intresserade" och jag tänkte " vad bra, då får jag sålt den snart" men icke.. Blir så trött på oseriöst folk som är så väldigt intresserade och när man sedan svarar eller ska göra upp om fraktsätt så hör de inte av sig :/

Hade nästan gett upp nu och tänkte att jag får väl behålla sadeln då men fick ett mejl för några timmar sedan av en tjej som var intesserad av att byta. Min Wintec mot hennes knappt använda Barefoot Cheyenne, plus att jag lägger en tusenlapp emellan! Får med två paddar också och det känns som att det blir en mycket bra affär!

Hon skulle skicka sadeln nästa vecka och jag min samtidigt. Ser fram emot att få hem sadeln nu!!

(bild lånad från www.a-better-one.de)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt :) Hoppas du kommer trivas med nya sadeln.

2010-09-09 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0